overraskningen ni har vantat pa

Jag ber om ursakt for valdig dalig uppdatering den senaste manaden. Men jag har haft en bra anledning ! efter en manad med mcdonalds internet gav man tillslut upp med att forsoka uppdatera bloggen, det gick helt enkelt for segt. Nu ar jag iallafall tillbaka i civilisationen, the big town, staden med stort S, Sydney.

Vi alskar det bada tva, folk pa gatorna, kvallsoppna butiker, folk pa gatorna, slippa trangas i en 120 cm sang i backluckan pa en bil, folk pa gatorna, kunna laga mat pa flera gaspannor an 1, folk pa gatorna, (namde jag att vi inte sitter helt ensamma ute i en skog nagonstans).
Trots allt som vart mindre bra med att bo i en campervan, sa slar det bra det daliga med hastlangder! Vi har sett solnedgangar, soluppgangar, statt pa ode strander, sett hur manga stader som helst, traffat gunilla och hennes familj, traffat trevliga manniskor och haft en bra manad pa ostkusten.

Nu till overraskningen : Jag kommer hem lite tidigare an vad det var planerat ! Den 9 juli landar jag pa Arlanda igen.
Om 5 natter sa flyger jag till Bangkok och sedan tar jag mig vidare till koh samui for att ta det lungt i nagra dagar 🙂 Bara sola (om det inte regnar vill saga) ata gott och ha det bra i 9 dagar.
Sedan ses vi igen 🙂 (jag vill ha vegetarisk lasagne med kladdkaka till efetrratt den 9 juli mamma och pappa) och vanlig youghurt 🙂

Kramar

Ett svar till “overraskningen ni har vantat pa

  1. HEJ SANDRA O GLAD MIDSOMMAR HAR JUST KOMMIT HEM FRÅN MIMMI STEFAN O ALICE VI LÄNGTAR SÅ TILLS DU KOMMER HEM IGEN HOPPAS DU FÅR RIKTIGT SKÖNT I THAILAND VI SES SNART KRAM FARMOR

Lämna en kommentar